Välkommen till nya Classic Bike!

Välkommen till nya classicbike.se!

Vi har nu moderniserat hemsidan och flyttat Classic Bike Community till ett nytt, modernare forum. Eftersom inte allt innehåll gick att flytta och konvertera, av tekniska skäl, kommer detta att innebära att du som är gammal medlem måste logga in igen och skapa ett nytt lösenord. Klicka här för att logga in och återställa ditt lösenord. Det gamla forumet ligger kvar på en undersida under en övergångstid så att du som vill kan spara och flytta inlägg, bilder med mera till det nya forumet. Klicka här för att komma till det gamla forumet.

Mycket nöje med nya classicbike.se!


Classic Bike handlar mycket om motorcykelns guldålder på 70-90 talen, då vi själva var unga. Givetvis tittar vi i Classic Bike också på intressanta motorcyklar, personer, händelser längre tillbaka i tiden. Och beskriver classic-scenen i Sverige idag. Kännetecknande för Classic Bike är de oerhört välskrivna och intressanta artiklarna. Luta dig tillbaka i favoritfåtöljen och njut av Classic Bike!

Välkommen till Classic Bike Community. Här kan du visa bilder eller filmer på dina och andras hojar, lägga upp och hålla koll på evenemang, och se vad som är på gång i tidningen!

Du kan hålla koll på dina bekanta, skicka meddelanden, diskutera i forum – och ibland kommer vi att bjuda in speciella personer som du kan chatta med!
Börja med att registrera dig och lägg upp information om dig själv och dina motorcyklar. Det här är en “vuxen-community” och här använder vi våra riktiga namn. För och efternamn tack! Och: Glöm inte en bild på dig själv också!

Klicka här för att komma till forumet.


På grund av upprepade spam-attacker har vi tvingats införa manuellt godkännande av varje ny medlem.
Med vänliga hälsningar ClassicBike-redaktionen